måndag 21 december 2009

Ska mysa i Blå huset!

Markus brukar ha skoteruppvisning, jag ska ha Markus uppvisning haha ska minsann till Vårby till Världens bästa familjen Lundin i det blå Huset och julmysa! <3 Känns så roligt då det är länge sen och de har ju inte träffat Markus än, de måste ju godkänna karln :D Ha Ha Ha ooohh spoooky för honom lixom! Tur att Mathilda ska med oxå, då kan hon charma dem ordentligt - det är ju hon bra på lilltösen! Idag har jag jobbat. varit på möte med socialkontoret - ska bli kontaktperson några gånger i veckan. Sedan hann jag få parkeringsböter, köpa en blomma, träffa Henke från Norge som det var evigheter sen jag såg och jag blev jätte glad! Såg så fräch ut så , lirarn! :) Sedan höll jag på köra över refugen mot Ullånger hahaha mina däck suger! Å seeeeen fick jag äta min älskade sushi , älskar deras take away på gallerian! Så JÄKLA gott!!! Åt i Ullånger med Markus och Jonas - fast de åt pizza och kebab haha inte dög he me sushi inte! ;)

Myst och lyssnat på bra mys musik! Frusit, planerat , önskat, längtat och skrattat åt mellanstadie fasoner! Jaa hittils en sjujämarns bra dag ju! Och bättre blir det då vi ska hämta lilla Mathilda på Dagis ! Kanon , toppen och 4 toast Beeeenjamin! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar