onsdag 23 december 2009

Dan innan dopparedan...

Idag har vi ätit sen frukost, fått besök av jonas, börnan och Erik och dessutom finbesök a´la Trä Kalle...trevligt värre! :) Sedan så fick Markus ett sms att Jessica (Mathildas mamma/Markus Ex) Ville komma förbi och säga hej så , ja så fick det bli! Kändes väl rätt skumt först , man vet ju själv hur allt känns då det kommit en ny tjej in i barnens liv och sådär! Det är ju spännande och givetvis är man kanske inte helt överförtjust , ofta pga rädsla. Men det är ju bra att man kan träffas så hon kanske ändå känner på nå vis att jag inte är här för att ta över alls utan jag är ju bara en till vuxen som älskar Mathilda och bryr mig om henne! Jessica verkar iaf vara jätte trevlig så det ska nog inte vara några problem.

I Övrigt håller vi på planera köket hos Markus och vad sjutton, varför vänta - iväg till Färghandeln i byn och handlade både oljefärg och vitlasyr och hoppsan så fanns det ett par vinterskor till Sandra där oxå! :) perfekt! de gamla skorna åkte i GB glass soplådan utanför! Jag gillar! :) Hem och skulle börja men hahaha först var det rockstjärne status i sofforna. Jag och Mathilda agerar popstjärnor - sjunger, dansar och använder sofforna som värste Ullevi scenen! :) Vi borde bli berömda snart! ;) Sponsorer sökes!

Nu ska vi måla köksluckor, tapetsera, klä granen och lasera panelen ;) Och så ska jag ringa jordens underbaraste barn som jag saknar så sjukt mycket! I övermorgon kommer jag och hämtar er godingar - ni är kärlek för mig!!! <3 älskar er mer än mycket och mycket mer än mest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar