måndag 14 december 2009

Önskar jag var nån annanstans

Jag sitter på jobbet och Tanten har somnat, jag önskar mig inte direkt härifrån - jag har det rätt bra här jag! Men det är nåt/någon/några som saknas! Jag tycker inte om att vara ensam men senaste veckorna har varit så jämarns fullspäckade så nu när det känns skönt med egen tid sådär, då man inte har nån möjlighet att ha någon! Och hmm egentid med sig själv i all ära men jag vill ju vara med barnen, hitta på nånting roligt, sådär som bara mamma Sandra kan hitta på men orken finns inte! Jag hatar det här ju, men ingenting är särskilt motiverande och allting känns mest drygt jobbigt och alldeles för ansträngande! :( Måste fixa Attityden Bergman!
Dels kan väl Markus ta och komma hem, känner att lite Markus tid skulle sitta fint... Träffas ju aldrig ju och det är inte ett dugg jäkla kul.

Jul kommer snart och då jobbar jag så barnen är med Peder óch Markus med sin familj, heeeela sin familj! Och jag ska rocka julafton med tanten - det blir nog bra det med men för mig är ju jul viktigt. Hade gärna haft mina Älsklingar hos mig då... Men men nästa år kanske.
Nu ska jag skriva nytt inlägg för nu kommer tankarna... :)
kram o puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar