torsdag 24 december 2009

Önskar er en god jul!

Den här julen är en sån jul jag själv vill förtränga... Det gör bara ont! :( Jag firar min jul på jobbet, så barnen har firat med sin pappa och hans familj. Det känns... Jag ville kliva upp och äta julfrukost, tända ljusen, öppna ett paket innan tomten kommer och se förväntansfulla ögon glittra. Dessutom firar Markus och Mathilda jul med sin familj... saknar... önskar jag var där! Och som om det inte räckte för att jag ska känna att denna jul inte direkt var en favorit så är det första julen utan morfar - älskade, goa, underbara morfar!! Kommer ihåg förra julen då han och mormor kom på dagen till husbyn och hälsade på, fikade bytte julklappar och fick ge julkramen... Det var sista julen med morfar... :( Saknaden är enorm!!

Jag sitter alltså på jobbet, saknar mina nära och vill bara att kvällen ska vara över. Jag har dock haft mycket mysigt ikväll med tanten och hennes familj. Ätit julmat och druckit kaffe, delat klappar och sett på tv ! Helt överlägset bästa jobbet om man ska jobba julen! <3 de är så goa hela högen!! Nu ska jag försöka sova så att jag kanske kan vara hyffsad pigg då jag och barnen kan fixa en mysig mini dagen efter julafton imorgon! Längtar!!!!!!

Hoppas ni alla haft en bättre jul än jag!
PUSS och KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar