söndag 27 december 2009

Sjukhuvud Sandra Diktar


Du e grym på alla sätt och vis - hur du skrattar, rapa hur du fis
som magnus betnér - får mig skratta å vill ha mer
som nalle puh är du go - du e så så snygg så jag ba glo
som Arne wise med mysfaktor - sitter du där i din grävmaskins traktor
Du e het som en ugn - men som terminator trygg och lugn
Jag säger ju det,du e grym - som känslan av lättnad när man vart på gym
ja du e chokladkakan man vill ha - den där glädjen man vill känna varje da

Du e som första chipset, man kan inte sluta - du får smaklökarna att njuta
Som rökning framkallar ett beroende - som en gud, du får mig troende
Som en westlife kärlekssång - du är lika bra som en giraff är lång
Som Händige mandy, fixar allt -som yllefilten när det är kallt
Du är cool som en iskub - fräch som en tandkräms tub
Jag säger ju det du är toppen -som den första kaffe koppen
upp piggande, len och varm - Bonnpajken med Ullångers charm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar