måndag 21 december 2009

Maktkamp om Parkeringsgarage Dörren!!

Måste ju få berätta vad roligt det var då jag skulle gå till bilen i parkeringsgaraget! ha ha ha nu hoppas jag inte du läser det här, eller det spelar ingen roll - jag gör inte narr av dig utan jag bara flinar lite lätt åt situationen som var sådär galet roligt på bästa Sandra Vis! :)

Allafall, står vid rödljusen för att gå över , mycket snö så det blir nästan på led man går där över övergångsstället! först en kille som viker vänster vid garaget, sen en drös ungar som gåt mot paradisbadet och sen framför mig en kvinna 55+ kanske... Så ska hon oxå in i garaget men märker väl inte, eller uppmärksammar av nån anledning inte att fler ska in i samma dörr. Så av ytterligare någon anledning så öppnar hon dörren *tar tag i hantaget...swoooch drar upp dörrn* Så går hon igenom MEN hon tar tag i det inre handtaget för att liksom dra igen dörren igen *Eihhh* Hon tar i, men va tusan jag står ju som mitt bakom med handen på yttre handtaget ju för jag ska ju följa in jag med. Denna förtjusade dam vänder sig fortfarande inte om utan tror uppenbarligen att dörren typ fastnat så hon tar i *eeeiiiiiiihh men va tusan sitter den i* mummlar hon och jag kan då inte längre hålla mig för skratt där jag står och precis som henne "tar i" för att hålla upp dörren istället.. så givetvis vänder hon sig om då och ler lite nervöst och hahaha säger nåt finslipat i stil med "nämen oj...hihi...tyckte den satt" hahahahahaha Jag och de bakom stod lite häpna och små fnissade...men in fick vi ju komma iaf! :D Jag skrattade och skrattade och ensam var jag -typiskt mig! :D Ser framför mig hur jäkla dumt det ska ha sett ut för de bilar som körde förbi en 25 årig tjej i skrikig jacka står på ena sidan dörren och en mer förnäm dam i 55 års åldern står på andra sidan i jordens maktkamp om den fantastiska paradisgaragets dörren :D

And the winner iiiiis........................*trumvirvel*....................SANDRA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar