fredag 30 oktober 2009

10 sanningar om mig själv! UTMANING!

Ok! Jessica skickade en utmaning till mig och man får faktiskt inte banga på utmaningar!
Tydligen ska jag skriva 10 sanningar om mig själv, det är faktiskt lite svårare än vad man tror men fine - jag ska göra mitt bästa! :)

1) Jag har hoppat Bungyjump - Galet stolt över det då jag är höjdrädd så inniiiiiii norden!
2) Jag har vart med i rättegång (inte som åskådare då..)
3) Jag skrek som en knivstucken gris då Celina skulle ut till världen :D
4) Jag är fruktansvärt Godtrogen och blåögd.
5) Jag önskar nästan jämt att jag var smalare.
6) Om jag hade pengar att operera mig skulle jag operera Brösten.
7) När jag var liten sjöng jag "jag är stark och gud är svag" istället för tvärtom.
8) Jag har aldrig tagit sms lån
9) Jag har nästan alldeles för lätt till skratt (kan bli mkt tokigt i vissa situationer :S )
10) Jag tycker att Brolle, Micke Nyqvist och Mr Bagge har enorm utstrålning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar