fredag 30 oktober 2009

Adicted!!

HJÄLP!!! :O
Jag har skapat ett monster!
Jag tror minsann jag blivit/håller på bli beroende av två saker
1) Svarta Oliver
&
2) Ullångers Markus
Angående första punkten så kan jag inte få nog! Har just liksom fattat hur gott det är med Oliver , jag har det till allt! Pizza, sallad, på räkmackan, i köttfärsen osv!
Hur gott som helst!! Lite salt men ändå inte galet salt! Ja , jag är frälst! :D
För att sedan övergå till punkt två så vet jag inte riktigt va jag ska säga mer än att jag håller på skapa ett beronde där med! :) Skitfin kille som verkligen är fantastisk på många sätt och vis,
tror minsann jag behöver lite fler doser av honom! Tänk att Ullånger kan överasska :P
Näe, innan läggdax blir det en oliv macka ;) och Sedan natt natt!
SOV GOTT ÄLSKADE VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar