torsdag 1 oktober 2009

Fredag o Huvudet på skaft minsann!

Så har det ÄNTLIGEN gått en vecka och mina små Gangster Ungar kommer hem ikväll efter jobbet! Oj vad jag ska kramas! :D Ska försöka bjuda hem syrran ikväll oxå ALLDELES för länge sen!!! Och fick höra att en viss Husum bo ev skulle kika förbi hahaha får väl se! Sen Hoppas jag även att Barnens farfar kan titta förbi, han skulle ev komma till Övik på en snabbvisit! Vore kul för barnen! (jaa dååå, för mig med ;) )

I övrigt har helgen en lugn harmonisk vinkel :) Lördag blir ju tomte troll äventyr och fika i skogen. Och sen på kvällen får vi se vad som händer, huvudsaken är att det är jag och barnen så då kan det inte gå fel liksom! *Älska* Och på söndag ska mamma och hennes barntimme barn sjunga å ha sig i körka å så är det typ korv å mys så jag far nog dit - kolla om Mormor ska ta å följa med! Vore mysigt det! Så det känns som min helg blir laddad med mys kärlek och bara gott mående! -jag gillar´ne-

Är skönt såhär varannan helg att va hellugn, och nästa helg ska jag minsann vara lugn oxå även om jag råkar bli ledig. Nya Sandra ;) Ska va nykter tänkte jag, har ju så himla roligt ändå ju! =) *Deal*

Näe nu ska här göras nytta!
Ha en kanon Fredag tills vi hörs igen mina patrioter!
Kramelikramsingen! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar