onsdag 21 oktober 2009

Biffen Bergman Ba´!

Hola seniors and senioritas! :)
Waaaassss uuup biches hahahahaha ...!

Mm just det, idag är det onsdag och som vanligt har vi planer för diverse äventyr och påhitt! So far har vi hunnit med körkortsförlust anmälan samt beställning av ett nytt, en mysfrukost och lite dansande till Green Day offcourse! :D Nu är det köttbulle rullning och bus på schemat. Ikväll kommer en gammal bekant (hahahaa BEKANT...hur gammal är jag egentligen ?) en kompis hit för att surra lite! Det ska städas, tvättas, duschas och fixas lite! I övrigt längtar jag mest efter att det ska bli tisdag och lönen kommer! Dessutom är det Tattoo dax på tisdag och det känns ju oxå himla roligt såklart! :) och sen Onsdag är det sthlm som gäller! :) Mycket skoj att se fram emot!

Alles nyss ropade Casper från soffan "Maaaamma...du måste komma" så jag går in och frågar vad det är "du måste komma närmare...å närmare...å ännu närmare" då jag är precis tätt intill honom i soffan kastar han ut armarna och säger - Jag vill gosa med dig - <3 GULL CAPPE!! Och nu står Celina och pussar mig på ajmen...pannanj...å på öjat....å på hanjen...hahaha Sötaste ungarna i världen! :D ÄLSKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar