söndag 25 oktober 2009

Söndag 25/10 och Rockar på jobbet!!

Idag är det Söndag - ShiiHoo WieHoo! Sitter på jobbet å njuter av en skön härligt lugn Söndag !

Titta på min fina nya blåbärs mössa o Sjal föressten! :D Fina Va! Köpte dem på Cubus och jag älskar dem redan! Me love sjalar o mössor!

Den här dagen har gått jätte segt! Händer lixom inget speciellt spännande! Eller ha ha ha kanske ska nämnas att jag glömde ställa om klockan! Höll på åka på jobbet en timma för tidigt :D Men fick ett sms efter vägen som påminde mig så jag åkte hem till pappa för att hämta en hockey biljett...vi skulle sen hämta den bokade släpvagnen för att köra hem Caspers nya säng men NääHäää nån hade snott släpvagnen trots vår bokning -pappa aaarg- så ingen säng...får vänta en vecka till då! Jaja...Men då så , då ger jag mig för nu! *VINKAR*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar