tisdag 6 oktober 2009

Började bra...blev sämre...fortfarande tid att bli bättre?

Ja ännu en underbar dag i Sandra Bergmans problemfria , ultimata och perfekta liv :P *ironisk nanting* ;) Började rätt bra med mys i sängen med barnen, frukost med levande ljus och sedan iväg till dagis utan gråt! In mot stan, blev bjuden på kaffe, åt sushi, träffade bra folk...
Iväg mot jobbet och tanten blev väldans glad då hon såg mig så det var jätte kul!

And so it beginns ;)
först ringer de från kommun och tydligen saknas våra lönelistor från Augusti så jag måste fylla i för flera styckna o skicka in. Men fine, vad gör det...inga problem ju! Men sen så skickar P ett sms om att Casper har feber och kräks! :O och han ska iväg så han kan inte ha dem...så Sandra får ta VAB IIIIIGEN!!! Lite poppis man är på jobbet nu va! Blir så himla less, ledsen, arg, förvirrad och GAAAAH fundersam på vad jag har gjort förr som alltid ska sparka mig i arslet!
lÅter inte som nån big deal men fan när det alltid är NÅT liksom! :(

Å dessutom ser jag på Greys där ett litet barn just gick bort och jag grät å grät å grät!!!! :( En mammas hjärta klarar inte sånt här! ont ont ont!
Men kvällen är ung, fortfarande borde nåt kunna ske för att få saker å ting å jämna ut sig kanske!A box of chocolate kanske ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar