fredag 9 oktober 2009

Fredags mys innan ölen öppnas med ett pys!

Fredag Morgon, vaknade utvilad efter 7 timmars sammanhängande sömn vilket är galet ovanligt! Känner mig sådär pigg alert och redo för utmaningar ;)

Kliver upp och dansar lite till Mora Träsk " Ett skepp kommer lastat...med meloner, för milijoner...tjooocka meloner, smaaaala meloner" =D

Sen gjorde my mys frukost med ljus å mysmusik :) fick i mig en kopp te med honung som lindrar halsen!



Nu laddas det inför lämning av barnen , träning, solning, ehm...what else...
jo förhoppningsvis ska vi ha Reunion med "Drunkies & Retards" ikväll!!! Jag Längtar!!
Ska rocka lös som bara den minsann - men det gör jag iofs alltid! ;)
So Övik watch out - Bee is on her way :p


jo just det..en ny bekant har jag oxå fått hahaha, eller ny å ny...men han har allafall lärt mig väääldigt betydelsefulla, nödvändiga och viktiga ord/meningar på Österrikiska! Måste ju boka en snowboard resa dit så jag får använding av dem! Vill ni ha smakprov??

Giiiivetvis! (men hahaha jag kan ha fel på både gramatik och stavning hahaha men skit samma)

* Fick mich ich bin berümt
' morgenlatte

eh...nu står det still..så det där får minsann räcka! :D
Over and out från Bergman för denna gång!

Ha En Rockig Fredag!!



KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar