torsdag 1 oktober 2009

Funderingarnas Mecca


Gud vad jag funderar ibland - jag förstår varför folk säger åt mig att jag tänker för mycket!

Jag fastnar i en tanke som jag försöker reda ut med det slutar allt oftast med att jag trasslat in mig själv så mycket att jag tappar greppet helt! Virr Sandra!


Jag såg en annons på ett par som varit gifta i 50 år, och jag blev så fruktansvärt tårögd! Fattar ni hur otrolig det är! Kan man hitta någon som faktiskt älskar dig lika mycket som du älskar honom och sedan lycka hålla ihop i så många år?! Det är min dröm! Jag längtar tills jag träffar nån som man faller sådär totalt hejdlöst för å allt är bara tokigt underbart förälskat härligt!! Gud vad mysigt! *drömmer mig bort lite*

Men vem ställer upp å är så gulligt bra med en avdankad 2barnsmamma i husbyn?? hahaha Hör av er ;)

kanske ska fixa en kontakt annons ha ha ha ha Okej...here we Go!

25 årig småbarnsförälder med hjärtat på rätta stället än om ganska katastrofal ibland,
Har dock jobb hus och lite extra kött på både ben mage och rumpa!
söker dig skötsam, trygg, galen som kan plocka ner mig på jorden ibland samtidigt som
vi kan göra roliga , knäppa, spontana och fantastiska äventyr tillsammans!
tycker om att skeda i soffan framför film, pussas, kramas och hålla handen! =)

Haha funkar?

Kungen! bara att vänta på svar då.... *otålig*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar