torsdag 15 oktober 2009

24 timmars Rock - snart äre över!

På Fredag kommer ni Go´ungar...Mamma Längtar som baaaara klåen!!! <3 Älskar Er!


Jajjemen serrni, nu har jag suttit på jobbet i 24 timmar! Vi hade en galet bra och mysig dag igår! Vi har ju ändrade arbetstider nu , så jag jobbar 10.00 - 10.00 numera! Såfortfarande 24 tim men andra tider, funkar bra det! Nu sitter vi å tittar på Emil i Lönneberga och skrattar, gud va härligt program ju! :) Jag kom på att jag har ju inte ens uppdaterat om mina senaste dagar :P Så vi kör en kort resume för de som är intresserade...typ Laila :D Hahaha



I Tisdags så åkte jag med Magnus till Umeå, han skulle på vägverket så jag passade på att göra Umeå stad lite farligare! Yrade runt å kikade på allt å lite till, önskade att jag hade haft miljoner att handla för! Det finns så mycket roligt! Ett Par skor till min snickare hittade jag iaf - Han som råkade tanka min bil full typ! HAHAHA klart han ska ha ett par skor lixom! ;) När Magnus var klar brummade vi förbi Umeå Taxi Vxl och sa Hej hej! =) Besviken över att min Puff inte jobbade dock :( Men vi ses den 24 då det blir partaj! Tisdag kvällen blev lite power Strike! Och det är lika roligt och härligt varje gång! YEEEAHEY! Jonas körde hårt med oss! Efter en dusch så bestämde jag mig för att ta en spontantripp förbi Lars o barnen, där var det full fart! Lekte med kidsen, läste Godnat saga *mys* och sen surr och tv soffan! Kom hem rätt sent men det var jätte trevligt!



Ja...det var väl typ det va? tror jag...hahaha...Mm vi säger så iaf! Ikväll blir det POwer STrike igen!!! jag Längtar!! Nu ska jag skriva ett nytt inlägg till en person som gjort mig mycket glad...hahaha jajjemen...ett eget inlägg är han fan värd!!! :D



Hej Hopp , keep om rocking!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar