lördag 3 oktober 2009

Allergin tar kål på mig... =(

DROGBA & TERRY

Ja vad ska man göra...jag bryter ihop snart mellan mina nysningar, kliningar, torra hals och rinnande ögon! Det här är galet - jag har ju aldrig varit allergisk innan å så nu ska man drabbas! blir less na nanting! Snackar med en kille som ev ska ta över dem, känns skit tråkigt men såhär funkar det inte att ha det för då bryter jag ihop som sagt... =(

i övrigt har det varit en riktigt lyckad lördag måste jag säga; började ju med den efterlängtade trollskogs vandringen. hittade mycket skatter och barnen älskade det ! sen fick vi besök av mamma lasse och mormor tillbarnens lycka! Så kaffe å fika förståss å massa härrj! De hinner nästan bara åka så kommer Barnens Moster Malin och hennes kompis + Mange Myra! Blev middag . goeste kycklingen med pepparsås å kantareller å baugetter *GOTT*
Körslaget och chips mys och sedan rent soffläge all alone med två gossjuka katter som får mig att se ut som en röögd snorande ledsen 5 åring...så svårt att låta bli dem ju!!!

Nu ska jag hänga lite för mig själv...ev fixa en pensionärskopp Te oxå :)

Tack för den här LÖrdagen - Rock On Babys!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar