torsdag 15 oktober 2009

Hyllning Till Jocke Slangen Dågglas Mikaaaal Johansson!


Världens Största Hyllning ska du ha !
Mycket hjälp har jag fått av dig på slutet och du hade
redan gjort nog , verkligen!
Men så Överasskar denna kille mig med att bära in å stapla mina pellets!
Förstår ni vilket jobb det faktiskt är! =)
Han är så himla snäll och jag uppskattar verkligen allt!
Så Jocke this is for you *hahaha*
Håll i dig , nu bär´e av!



Jocke du är typ underbar
Dågglas, en Händig karl
Slangen du jobbar å slit som en hund
Du har knappt sovit en blund
Mikal , en arbetsnisse av värsta slag
Men ingen är så gla´ över hjälpen som jag
Herr Johansson ett jämarns tack ska du ha
Jag tror faktiskt inte du fatta att du e skiiit bra!
Kaffet har flödat och du har nog druckit tills du stupa
Du har snickrat , hamrat å grävt gropar djupa
Målat källare, fixat pellets och tvättmaskin
Ja Herregud Slangen, du e väl fö fin
Gjort nya underliggare ,lastat släpvagn och vart på må
Ja ett sjujäkla tack ska du minsann få
TACK TACK TACK TACK Min bästa källarman
Ibland tror jag int du e sann!!
Sådär ja! Värste ra! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar