söndag 11 oktober 2009

Sleep is a overtaxed thing

Hahaha Vad gillar ni min rubrik - inte alls sådär svenskt direktöversatt eller så! =) Fattar ni? Allafall, för er som har sovit lika dåligt som mig eller som helt enkelt inte alls har min humor så kan jag ju avslöja att min mening var att det skulle stå ungefär såhär " Sova är överskattat" !
Som ni kanske kan gissa har jag inte sovit så bra inatt, herregud! Men dels är det mitt eget fel faktiskt - kom inte i säng förän vid 02.00 . Sov en timma sedan så blev det inte speciellt mycket mer sömn för det var en orolig natt på jobbet helt enkelt. *ZzzZzZz' Så idag kör jag på Zombie Style a´la Bergman! :) Mår nästan illa av tröttheten...eller jag menar "äääääsch, känns ju knappt...man e ju ba´så jäkla grym, cool , tuff och hård! " :P

Dagen kommer bestå av ett antal - hahahaha- avbryter...jag såg på reklam samtidigt som jag skrev så hahaha jag höll just på att skriva "Dagen kommer att bestå av Tomater" :) (den där reklamen om Dolmio -solmogna tomater ) Det jag dock skulle skriva var PROMENADER :) kanske en liten sväng in mot Husum och kolla läget , vi får se!

Eftermiddagen blir mest troligt med Mange Myra å Mc, om det inte är så kallt att vi typ dör! Sen har jag lovat bort mig till Mika o film ikväll iaf...och hmm...ska lämna bilen till Patrik, hinna träna, Hoppas att min bil kan lagas! Ja typ nå sånt består min söndag av!
I´ll get back to ya later fellas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar