fredag 23 oktober 2009

Fredag med blandade känslor

Mm jag brukar ju ha humöret på topp på fredagar, ja eller alla dagar egentligen men hmm, idag känns det som en tuff dag! :( Jag jobbar , men det gör ingenting! Men jag hade mysfrukost med barnen, inser att det är just fredag å de ska till pappsen en vecka :( Jag vill verkligen inte vara utom dem nu. Men det blir nog bra. Har haft ett jobbigt samtal - har gråtit och känt efter och undrat, tänk, funderat...Virr varr i hjärnan men även det kommer nog bli bra.

Har varit glad, sen funderat lite till och känt efter ännu mera, undrar om saker å ting är värt det, funderar på om något i livet är lätt nångång? Om nåt kan tänkas få flyta på bara utan strul , skuldkänslor och oro? Ja jag vet, även det kommer nog ordna sig och bli bra! :)

Inget nedhängt huvud här inte, bara snurriga virriga galna underliga tankar!

Virrevarre hej hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar