söndag 4 oktober 2009

Var Hälsad Söndag!

Ja Söndag - var hälsad! Sovit bra inatt men drömt så roligt Ha Ha Ha Jag drömde att barnens farmor hade klippt av sig sitt långa hår då hon var onykter och klistrat på det på hennes kompis B-Å Ha Ha Ha De såg sååå roliga ut! Herregud, min hjärna måste ju vara totalt vrickad! :D

Söndagen bjuder på lite träning innan frukost, lite Disneychannel och bus och sedan i Eftermiddag är det dax att trotsa mina komplex och min rädsla att ta på mig badkläder...vi ska på badhuset, jag, barnen och Moster Malin! Det ska bli jätte roligt för barnen men jag tror inte nån fattar hur jobbigt jag faktiskt tycker det är...fy fan! Men det är för barnens skull och hoppas det är lite folk-blir så himla obekväm! Hoppas att jag nästa sommar ska kunna gå på stranden hyffsat oberörd! Det är målet! Badade 2 ggr i sommar tror jag...Helnöjd tjej att jag gjorde´t!! :D

Man är ju så jäkla fånig egentligen men...ja , jag kan ba inte hjälpa det tyvärr! Får jobba på det ! (observera att bilden är tagen så det värsta mag partiet inte syns hahahaha) Man får inte va dum serru!

Näe nu ska jag ställa mig på Mr Crosstrainer och sätta lite fart! Ha en toppen söndag så uppdaterar jag er senare om Uppdrag Badhus ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar