fredag 2 oktober 2009

En Fantastisk Present!!!


Idag blev jag så super duper uber rackelibajsans Glad!!!
Åker förbi hemma och kollar postlådan och upptäcker till min fövåning att det är ett
paket där i, hmm...till mig??! ;Mähh!? Vad roligt!
Öppnar och ser att det är en chokladask, sån där go Noblesse! Men va gulligt tänker jag CHOKLAD! (älskar ju choklad ju) ser på lådan att det står "Life is like a box of choclate, you never know what you gonna get ;) " Men hihi lådan såg ju orörd ut så jag tänkte bara mer att det var ett sött utdrag ur Forrest Gump men så öppnar jag - ja, jag var ju sugen ju! ha ha ha
Å till min förvåning, under plasten, under chokladen har denna underbara människa lagt ner nya Green Day skivan!! :o Alltså jag bara gapade av förvåning, skrattade log , blev fylld av total lycka! Tycker det är så fruktansvärt gulligt gjort!




Att dels göra den ansträngningen och att komma ihåg att jag ville ha den skivan...tillsamman med chokladen, inslagning, texten..men det är ju bara så underbart! TACK! jag har världens absolut finaste vänner!
har dessutom fått mer choklad idag - Nalle puuh choklad hahaha jag säger ju det - mina vänner äger!!

Så här sitter jag å gnager choklad å poppar Green Day!
Min lycka är gjord!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar