fredag 23 oktober 2009

Vilken Komplimang! <3

" du har en helt övernaturlig förmåga att se bortom de onda på nå vis, alltid finner du nått positivt - det avundas jag dig som fan!"

En av mina vänner sa just såhär! :) Jag tog det verkligen som en rikigt fin komplimang! Det är den andra personen på 2 dagar nu som sagt just nåt i den stilen...att jag verkar bekymmersfri eller liksom kan se nåt gott i allt!
Nu är jag ju villig att erkänna att så är ju såklart inte fallet att jag alltid kan va glad sprallig och positiv! Men jag försöker åtminstone att tänka på att alltid håla humöret uppe. Jag vill vara glad, tycker om att vara glad och då kämpar jag ju för det! Men det finns ju vissa som får ta mina depp perioder oxå, och de ensamma stunderna ibland är ju oxå ledsamma MEN saken är ju att man reser sig igen!
Man får ett slag och tycker det är piss men man låter det inte påverka en att stanna kvar där nere på marken - Upp med humöret å nya tag ba! :)

Tack iaf! Det gjorde mig jätte glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar