torsdag 15 oktober 2009

Kungligt Braiga Torsdagen!



10.00 passet slut för idag! Känns rätt skönt då man sover som en skata på jobbet! Hemgång med tillhörande dusch och upp piffning för att kunna göra city! ;) Sms:ar Ulf att nu jäklar äre dax å göra sig redo för kaffe på 9an! Dundrar in och inser att Ulfie Boy förmodligen sover *va fan* KL är ju 12.30 - gud vilken gamm kärring jag känner mig som , som måste påpeka att han sover bort halva dagen! Medan jag väntar på gamm härken så springer jag in på Studion! Där vare lugna puckar idag..alles tyst! Men så kom ju jag och plötsligt blir det livat -tjohej! :P

Till sist kommer Ulf och äntligen får jag mitt kaffe! mmm :) Tobbe kommer förbi så han tvingas göra oss sällskap! Macka , grillad sådan med nån konstig skinka o mozarella ost...Smaskens serru! Massa surr om skotrar, motorcyklar och iphones gör denna stund till hmm...ointressant na värre! *hahahaha* Men trevligt med sällskap ju, trots allt :P Tillbaka till studion...Mika va ju inte där sist så måste ju dit igen för å träffa Hunken laurila Johansson! ;) Hinner knappt in så ringer det och jag går å gör ännu en vän sällskap på 9an för ännu mer kaffe! Klunk klunk va jag kommer bli kissnödig! ;) Sen Ha Ha Ha tillbaks till studion -sicket rännande- slutar med att jag är kvar tills stängning - blir bjuden på mat av Ziddan *Snällt na värre* Framnäs och en burgare av allra goaste slag "Greken" REKOMENDERAS!!! (Mika hälsar att han åt tacos-å den va okej)

Sen brummar vi hem till mika, ja jag Mika bara för ziddan skulle minsann skruva i crossen med Ulf! *Brum Brum* så är vi hos Mika, Men guuuu va fint han fått´e! :D Ungkarlslya utan toa o dusch - jag älskarne! :) affären...sen hämtas barnen! *Äntligen* Och vi åker hem till Byn för att rocka till Mora träsk en stund...ja och volbeat offcourse! ;) Nu är det go natt för barnen och jag och Mika ska minsann unna oss ett glas vin! Vuxet va! :D *Slurp Slurp*

Okej...då så, då har vi uppdaterat dagen in i minsta detalj...Mika har vart ett väldans stöd med små inlägg idag! *Tack för hjälpen* :) Bästa blogg inlägget Ever! ;) Längsta åtminstone!

Over and Out mina patrioter!
Mika och jag tackar för oss , bugar och bockar å ropar givetvis:
SKÅL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar