lördag 24 oktober 2009

Typiskt Sandra




Börjar med att berätta vad tusan som hände idag! :) Så typiskt min tur liksom!
Jag hittar inte nycklarna hem....!!! Kommer från jobbet och inser att jag glömde nycklarna hemma igår! Och mäklaren va ju där så de låste ju! DAMN! plötsligt inser jag vilket inbrottssäkert hus jag tydligen har ändå! Springer runt och kollar öppna fönster men icke, försöker få upp altadörren...ICKE! Kommer på den BRILJANTA ideén att föröska ta mig upp på ballkongen för att komma in den vägen! sagt och gjort..Korta sandra med über tighta jeans bygger en ställning med ett plastbort på bron och en lagad trästege ovanpå...stabilt :S up she goes...vågar knappt ta tag i räcket för trästolparna har ruttnat å måste bytas så räcket kan släppa när som helst ju :O Nåja...The Ninja Bergman tar sig upp!! LYCKA!!! Men...dörren sitter fast..SLITER DRAR PUTTAR ...frustrerad nanting då!!! Får till slut upp den dörren! vill ba skriak av lycka..men nästa innedörr då!? Neeeeeej!! finns ju bara handtag innifrån! satan då!!! håller på kämpa men inser att det inte kommer funka..nåja..hmm tittar mig omkring..


OM jag tar loss handtaget från yttre balkongdörren kanske det passar till altandörrens "hål" Klockers!!! Lets do it! lirkar på, får ut det och inser att SATAN jag ska ju ner oxå! Sandra "höjdrädd" Bergman i sina stövlar å skinnjacka visar stort mod och tar sig ner! Jippie! Springer till altnen med en otrolig känsla av förnöjsamhet! men icke sa nicke ! Ha ha ha givetvis är det fel storlek..blir måttligt frustrerad...kollar mig än en gång omkring - en spade! en spetsig spade! Kilar fast i altandörrens "springa" å tar i...å bänder å sliter å WOOOPS! hahahhahahaa IM IN!!!!!!! Tack spaden! och det får räcka med Äventyr idag va :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar