lördag 10 oktober 2009

Fredag: 4 Toast - Kanonkul!

Igår var det kanon kul! Jag var med Ulf nästan hela dagen, fikade å lunchade med barnen. Sen for de till pappa Peder! De blev så glada så det var så roligt! =) Jag och Ulf dundrade runt i Coooolla BMW´n och gjorde lite ärenden, hämta grejer till Ziddan, bytte tv spelsdosa och hämta ny guitarhero gitarr..gjorde massa möbelaffärer farliga ;) handlade lite och donade lite! Hämta upp therese efter jobbet, hem å gö oss snygg, pizza på San Marino (fan va gott!!) Lite Öl senare och kvällen var igång! Det var dags för "Drunkies & Retards Reuinon" :D Som Vi har längtat!
Dessutom fick vi ju några nya bandmedlemmar denna gång och det var en lyckad värvning!
Mika, Ulf, Sandra, Therese, Johan, Bagarn & Nypon! Best Band Ever! ;) Shit va vi rockade!

Ja, sen bestämde sig jag och Mikalinen att det var dax för utgång! Ringde taxi - beställde en 610 specialare med Mattias! Sagt och gjort - in mot staden och Olearys! Kungligt! Jag och Mika och våra minst sagt sjuka ideer gjorde så att kvällen bestod av finska! Vi surra å surra å surra! Och herregud va bra vi e på finska! :D träffade Slangjocke, Bella, Gerdin, Fille, Marre, Karro och Alex ! Dansade gjorde jag minsann nästan hela slutet av kvällen (Kan man säga så?) ja iallafall, grymmeste dansssällskapet a´la 08:a och faktiskt ganska rolig musik!
Kvällen slutade med ett samtal 02.31 "Puttelutteloo...sover du? - Nja Litegrann kanske" :D
Tur man ha en världsbäst kusin! Sover på sörliden..POLIS pådrag på Valla -vääääärste ghetto stylich :P Ha Ha Ha vaknar upp, fixar till mig, tittar skoter filmer...lånar Loo´s Bil och brummar hem för att ladda inför lördagsjobbet! =)

Ni hör ju själva! En galant fredag kväll hade jag och längtar tills nästa gång!
Sköt er styggt men snyggt ikväll era Dårar! Rocka för mig med Vettja! :)
Piiiiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar