fredag 23 oktober 2009

The Cops is after me!!!

Ring Ring...dolt nummer : "ja det är Sandra" - Hej Sandra , polisen husum! =O
Jäklar vad rädd jag blev, det ba knöt sig i magen! tänkte va sjuuuutton har jag råkat ut för nu?? Men det va inte så farligt. Ska in på ett vittnesmål bara, ingen stor grej! blir nog bra ska vi se! Men huga vad man hann tänka mycket, jag tokskrattade då han sa vad det gällde..."förlåt men jag blev fan skit nervös när du ringde " sa jag bara - han tycte jag var rolig! :D Jag gillar husum polisen! :D Han tyckte även det var lite lustigt att jag var tvungen att fråga var polisstationen i husum var nånstans! Han sa tex "men alltså...bodde du inte i Husbyn?" - joo...! "ja det är ju himla långt till husum så hahaha klart man inte vet :P" hahaha tack farbror polis!

I övrigt kan jag berätta att jag gaddar mig om allt går som planerat på tisdag...sen sticker jag till El Stockholmo! :D Jag å Min favorit bästaste bästaste Lars åker på äventyr och jag längtar! Ska ha super kul har jag minsann bestämt...och jag ska se till att Lars får det minst lika roligt! :D Ser fram emot!!

ja men keep on rocking my friday!
Popp popp N.B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar