måndag 19 oktober 2009

Skriva en bok!

Jag fick just ett mail som gjorde mig glad! Lite gamla goa minnen och lite påminnelse om vad man faktiskt åstadkommit under senaste åren! Galet egentligen vad man hunnit vara med om! :) Oxå skrev hon till sist att hon varit inne å läst på bloggen och gav mig lite kompimanger som givetvis gjorde mig jätte jätte glad - och än en gång kom det upp att jag borde skriva mera! .) Jag skulle kunna sitta och skriva i en evighet, bara för att jag tycker att det är så himla roligt! Så egentligen skulle man ju ha skrivit en bok! Alltså det behöver ju inte vara något seriöst utan mer bara för att få skriva av sig lite. Istället för att skriva 78 inlägg här per dag! ;)

Sandra Bergman, författare, poet och personlig assistent! hihi gud vad 2009 :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar