torsdag 1 oktober 2009

Blir faktiskt ledsen

Ja tänk att det blir jag...lite ledsen men kanske också rätt förbannad faktiskt!!
Om jag hör av mig via sms till någon med en fråga eller fundering. Då tycker jag det är as fult gjort att inte svara ! Även om personen i fråga inte gillar frågan eller kanske inte bryr sig så är det väl ändå ganska otrevligt att skita i att svara! Man känner sig måttligt nedtryckt på något vis! Det hör faktiskt till folkligt vett att svara. Så det så!!!

GrRrRrrrr är det så svårt att knappa ner ett sms, personen behöver ju för guds skull inte ens surra med mig! hahaha jag vågar inte ringa heller för då sabbar jag väl så att personen i fråga blir ännu mer arg haha det vore ju väldigt tråkigt!

Nåja, då har jag fått det ur mig iaf!

Over and out, scream and shout

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar