lördag 10 oktober 2009

Date med John B. Lund

Sitter Hos tanten, sett på körslaget å diggat lite! Tycker det är ett rätt mysigt program minsann! Sen har jag haft diskussioner med Tobbe , skåningen i Linköping - ska ta en liten tripp å hälsa på så ska han med hit till Övik sen (han ha ju sin kusin Sandra här) Blir super roligt verkligen! Det är som sagt en del på G som det verkar. Åker till sthlm som planerat den 28e i Några dagar med Lars. Ska se Brolle i Buddy Holly Musikalen, Järvheden stand up! Hell yeah! Ska bli såååå himla kul och jag ser verkligen fram emot det! Syrran & Brorsan ska rocka sthlm i bitar! ;)

Sedan är det tänkt att Uppsala grabbarna kommer hit 1a veckan i nov tror jag det var! Frasse å Davva! Så då måste vi försöka styra ihop nåt så de stackarna inte blir helt förstörda av ett trist Övik Ha Ha Ha Ha =) Men fan det fixar ju vi, de kommer känna sig såååå välkommna så! =)
Ja och SEN i november blire Linköping då´ra, å slutet av November ska jag nog Med Mange Myra till storstan igen...ett par dagar då han ska plugga å jag ändå är ledig! Värste! Älskar alla små projekt! får väl se ekonomiskt hur många som går ihop men ! äsch med vilja å vaselin går ju allt har jag hört hahahahaha! Ba gasa å kör! :D

So, what else...joo , haha *gud vad jag skrattar ikväll* men jag måste berätta! Jag snackade med Tobbe ikväll - näe en annan Tobbe nu hahaha Husum Tobbe! Han var sådär lagomt go på lyse och hahaha han berättade att han varit med om en sån incident då en kille ska pussa på kinden åsså vänder han sig om och pussen blir på munnen...hänger ni med? ha ha ha ja, allafall så gjorde han så med en annan kille som tyckte det var hemskt! Å då kommer världens smartaste Tobbe på hur man lätt kan bräcka det där...Ha Ha Ha... Är ni med? Värste grejen då! Ja...*flumm flumm* Då säger han såhär "Pussa mig på stjärten dah...." och så vänder man sig om 180 grader...hihihi vart hamnar man dåååå??? Hahahaha åsså får man fälla en sån kommentar som "men va fan gör duu?? Snusk!!" hi hi hi Är det bara jag som tyckte det var jätte lustigt?! ja det spelar ju egentligen ingen roll - jag fick mig ett gott skratt iaf!

Nu blev det här så himla långt inlägg så jag ska ge mig så ni snälla människor som faktiskt läser min blogg inte somnar *ZzZzz* Hade ju varit lite pinsamt sådär! =) Men Som sagt, nu ska jag försöka Dejta Mr John B. Lund minsann!

Natt Natt, sov Gott!
Mamma älskar er...ända till solen, månen, stjärnorna och heeeeeeeela vägen hem igen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar