söndag 25 oktober 2009

Lördag 24/10 - Vilken Vändning

Ja hörrni, för det första kan jag berätta för er att trots att jag var ledig från jobbet på lördag kväll så valde jag att inte gå ut ! Det har varit ett ganska ovanligt fenomen för mig senaste året... Har ju alltid gått ut en lördag i månaden men nej, denna gången så blev det istället att jag tog Brummande Ondskan och Drog iväg en liten bit söderut till den ökända Bonnhålan Ullånger! Fick flera påminnelser på vägen vad tusan jag höll på med *haha* Skippa en utekväll med grabbarna för att åka till ULLÅNGER! What the hell is going on? :P

Kommer fram och hittar en leende Bylunds pajk i garaget. Där hoppar jag in och pratar omkull den stackarn som aldrig ens träffat mig! Men ja, det gillar vi ju ;) Det var en s.k skoter på golvet, hmm...eller allafall nåt i metall som sas vara en nedplockad sådan ! Jätte fin! :P Ha ha ha Det blev även prat om Rosa Bowlingklot, disco i Sollefteå och kittelfjäll utan brorsan :P ! Jag gillade verkligen den här Bylunds grabben! När den större varianten av Bylund kom hem så blev det pizza beställning med ett riktigt ordentligt HEJ till bagare Ali ! :D (ja, jag lägger märke till de mest knäppa saker) Pizza för grabbarna och Heineken för mig! Love it! Koops på tv´n och en hysteriskt skrattande Sandra då de sitter i skogen och skiter med tupén på svaj! Yngre Bylund droppar av och ska hem å kittla pappa! ( *hahaha* kunde inte låta bli! )

För vår del blev det surr, tv, godis ;) Lite mer öl....lite bastu för typ första gången på evigheter, nästan nånsin! Men det var rätt trevligt faktiskt! Jag var ju lätt mer härdad än Mr B! Så där satt jag med handduken tätt omslingrad om mig , röd som en clownnäsa och svettades som en gris...I know...haha visst gör jag det romantic va :P Det var iallafall en slående kväll! Glad å nöjd vid kvällens slut! Tack alla inblandade ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar