fredag 2 oktober 2009

Vilken Fredag det blidde da!

Ännu en dag med äventyr för fröken Bergman! Fattar inte hur jag kan råka ut för allt jämt.
Allafall så har jag hunnit med en stackars katt som var så mager å hungrig och med en baktass som var helt galet söndersliten, så efter lite samtal blev den hämtat av Djurskyddet!!! TACK!
Hem och bära in ny tvättmaskin och torktummlare till hallen för att sedan dra iväg mot stan - skit bil!!!! Hjullagret och ett vobblande däck som höll på sticka åt fanders gjorde att ajg fick stanna,....rulla hemåt, åka med Magnus mot stan - träna världens mest intensiva träningspass...dusch..magnus igen som denna gång hjälpte mig till sörliden och barnens farmor!
Hämta barnen, surra med Goa Maria å alex å ante!! MYS! Handla, hem och då kommer Söta Storasyster och Mosters LIlla Älskling Kelvin!! :D Magnus fixar maskinerna, vi surrar o har fredagsmys! :) och tycker att man kan googla typ allt :)

Idol...vi verkar gilla typ alla hahaha! jag är trött...de åker hem...jag lägger mig i soffan...hunger känslor! fan jag har ju inte ätit middag idag! suck... räkmacka! AS GOTT! Sms börjar flöda in från vilsna själar och det är snart dax för Fröken Bee att lägga sig i sängen med det nya goa täcket och invänta morgondagens skattjakt som casper å celina är SUPER taggade för!

God natt allihopa och ha nu en kanon Fredag kväll! =)
Love ya all ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar