lördag 10 oktober 2009

Värste grym man eee ra!

Ja fy fan va jag är grym ;) kom hem och fixade världens macka till mig själv med ost, skinka, rädisor, gurka, paprika och advokado! Nypressad Juice till det (skvimpar runt med glaset och luktar på aromen som värste juice provsmakar´n ;) ) sen kasnke jag råkade hitta 3 st kanelbullar som skrek efter att snälla snäääälla få hamna i Sandras mage. Och snäll som man är så är det klart att man ställer upp....1...2....3 Klart! Jämarns i min gata vilken fart de hade ;)

Sen har jag hunnit duscha, prata med en Linköpings Skåning som hör och häpna tyckte jag var duktig på förstå vad tusan han sa! Ni vet ju, gröt i mun och rullande RRRRR....hahaha..men jag kan inte rå för att jag är så bra på förstå :P Finska igår och skånska idag...nästan samma sak ju!
Ha Ha Ha Ha Eller, ja nästan var kanske och ta i men!

Nu packar jag ihop det sista, tar på mig Mikas snygga keps och drar iväg lite längre norrut för att ta hand om Go Tanta! Har mycket att fundera på och planera , fixa och ordna framöver så det blir nog ett fint utlägg här på bloggen efter tantens läggdax - så får ni fundera med mig! :)
Ha en toppen toppen toppen rolig bra och mysig Lördag! Jag finns på telefon eller msn efter kl 21.00 för er underhållning! :D

Rock On ba´!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar